Frank van den Heuvel: ‘Ik ben trots wanneer ik van klanten hoor dat de gegeven adviezen of ingevoerde systemen werken zoals het bedrijf zich had voorgesteld.'


Filosofie en visie

* Visie  

Waarom Phillosophy?

Toen ondernemer Frank van den Heuvel (=hill), voor zichzelf begon met beloningsmanagement, startte hij onder de naam Adviesbureau Hill. Nog meer ervaringen en kennis rijker, vond Frank van den Heuvel het in 2009 tijd worden voor vernieuwing. Een nieuw jasje, een nieuwe naam! Phillosophy werd geboren.

Filosofie

De jarenlange ervaring heeft geleerd dat elke organisatie anders is en ook een eigen aanpak vereist met bijbehorende belonings- en HR producten. Bedrijven willen in toenemende mate belonen wat beloond moet worden: ‘belonen met beleid’ is daarom de filosofie van Frank van den Heuvel. Belonen met beleid is in onze filosofie het maximale uit het beloningsbudget halen. Elke organisatie verdient een eigen aanpak. Belonen met beleid is volgens Phillosophy een juiste inzet van schaarse middelen.

De eigen aanpak, de filosofie en Frank zijn passie voor zijn werk komen naar voren in zijn nieuwe bedrijfnaam: Phillosophy (beloningsmanagement).

What you see is what you get

Vooralsnog is Phillosophy een eenmansbedrijf. Dit brengt veel voordelen met zich mee: flexibiliteit, korte communicatielijnen en een gunstige prijs-kwaliteit verhouding. Wij leveren enkel maatwerk. Daarbij kunnen een persoonlijke en integrale benadering en goed contact met de klanten worden gewaarborgd.

Phillosophy is gespecialiseerd op meerdere gebieden en kan putten uit een waardevol netwerk. Wij zijn al jaren in meerdere branches werkzaam en dit zorgt voor een uitgebreide kennis en ervaring op verschillende gebieden. Wanneer u Phillosophy inschakelt, krijgt u te maken met Frank van den Heuvel. What you see is what you get.



Visie

De huidige economische situatie maakt het voor organisaties nog belangrijker om te focussen op de ontwikkeling van medewerkers. Wij spreken daarbij van talentmanagement.
Er is momenteel een groot aanbod op de arbeidsmarkt. Het is voor organisaties juist nu van belang om de juiste medewerkers te binden aan de organisatie en de juiste mensen te werven en te interesseren voor de organisatie.
Phillosophy helpt u bij het formuleren en ontwikkelen van een helder sociaal beleid dat gericht is op de verdere ontwikkeling van de talenten van de medewerkers.

Frank van den Heuvel

Terug naar boven